14

HAUSin koulutusten asiakaspalautteet 8,8

posted on

HAUSin strategian mukaisesti tavoittelemme jatkuvasti erinomaista asiakaskokemusta. Tähän panostamme systemaattisesti kuuntelemalla asiakkaidemme ajankohtaisia koulutus- ja kehittämistarpeita, joiden pohjalta suunnittelemme ja toteutamme laadukkaita valmennusohjelmia. Toimintamme perustuu asiakkaiden kuuntelemiseen, oikea-aikaisten ja parhaiden ratkaisujen löytämiseen sekä jatkuvaan laadun parantamiseen.

Vuoden 2017 strategian toimeenpanosuunnitelmassa asetimme avointen ja organisaatioille räätälöityjen koulutustemme palautekeskiarvon tavoitteeksi 8,5 (asteikolla 4-10). Ylitimme tavoitteemme keskiarvon ollessa 8,8. Tästä voimme olla ylpeitä. Asiakkaiden odotuksiin vastaaminen ja palveluidemme korkean laadun ylläpitäminen on ensiarvoisen tärkeää HAUSille. Tämä koskee koko palveluprosessiamme eli asiakasyhteistyötä sekä valmennusten sisältöjä ja menetelmiä. Panostamme voimakkaasti monimuotoisten ja digitaalisten koulutussisältöjen kehittämiseen. Erityisesti pitkäaikaisten asiakaskumppanuuksien rakentaminen on toimintamme keskiössä tänäkin vuonna.

Haluamme kiittää kaikkia asiakkaitamme ja tarjota jatkossakin oikeanlaisia ratkaisuja ja erinomaista laatua valtion virkamiesten ja organisaatioiden kehittämistarpeisiin.

Lisätietoja: johtaja Anna Saharinen, puh. 0207 180 341.

 

| Categories: Koulutus | Tags: | View Count: (393) | Return

Post a Comment